lørdag 18. september 2010

План виходу із внутрішньої кризи. Коротко.

Обірвати шкідливі контакти.
   Почати думати про себе гарно.
    Виглядати красиво.
       Налагодити стосунки.
          Прибрати й тримати чистоту.
             Бути систематичною щодо навчання й режиму дня.
                Фізичні тренування. (3х3= 3 рази тренажерка, 3 рази на тиждень басейн)
                   Нормалізація духовного життя.

Приблизно так виглядалапочаткова форма. Духовне життя відкладено в далеку шухляду не того, що воно менш важливе. З нього теоретично треба було б починати. Але ця сфера - найважча, найскладніша за своєю суттю та структурою. Того з нею я збиралася почати, щойно впораюся з усіма іншими, легшими. Збиралася. А потім раптом зрозуміла, що далі з оцього місця не зрушу такими темпами. Починати з духовного, коли у всьому іншому завал - нерозумно, зухвало, бо буде безрезультативно. Рухатись далі, ладнати й латати все інше, без того, що тримає нас живими - нераціонально, це як "тягнути кота за інтимне місце" (даруйте, пане С.С.): тягнеш, прешся, гнешся; воно йде, та так туго, що й мотузок скоро обірветься. І вчора мені прояснилось: треба сьогодні, на тому етапі, що я є, починати рухати духовніть ПАРАЛЕЛЬНО. Паралельно цій та подальшим сходинкам. ЗАРАЗ той час. Я вже можу. Просто треба заволати до Бога. Треба вже починати оживати. Досить ходити вбитою особистістю вулицями прозябленого Хаугесунду. Я вже можу. Систематичність. Ось моя мета. Систематичність не тільки щодо зовнішнього вигляду, чистоти кімнати й конспектів, не тільки режиму дня й фіз. тренувань, а ще й духовності. Я до цього ніколи не могла впоратись із систематичністю щодо стосунків з Богом. Тепер. Зараз. Я починаю. Сьогодні.

Обірвати шкідливі контакти.
   Почати думати про себе гарно.
     Виглядати красиво.
       Налагодити стосунки з новими цікавими людьми. 
          Прибрати й тримати чистоту.
  •               Бути систематичною щодо навчання й режиму дня.
  •               Фізичні тренування. (3х3= 3 рази тренажерка, 3 рази на тиждень басейн)
  •               Нормалізація духовного життя.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar