søndag 5. september 2010

Передпологові потуги

Зараз в нас 13:37. Я не пішла до церкви. Погано, але це буде наступним кроком. Я випила чашки з чотири кави й какао (навіть наколотила одну Сандрі й понесла її будити). Тепер в мене нема улюбленої чашки, яка виконує свій дружній обов'язок у Сандри в кімнаті. Може, це допоможе пити менше сьогодні? ))))) Та ні, то дурнощі)) В мене ж є ще чашки х сервізу))) Але вони не улюблені...

Пологи продовжуються. Я таки не доприбирала вчора. Так і не почала писати свою роботу на п'ятницю. Словом, пробайдикувала. Прозмагалася з собою, з отою пофігістичною натурою, що так класно прижилась в моїх нутрощах.  Ще не зовсім впевнена, чи є в мене сили на те, щоб почингати з нею боротися. Але я намагаюсь. Це якось схоже на передпологові потуги: кілька хвилин страшного болю, вичавлення сил задля бородьби за нове життя, що має народитися, а потім - кілька годин (а то й ціла доба) перерви, і потім - все знову. Сподіваюся, воно того варте. Я щиро сподіваюся.

Встала опів на одинадцяту, в душ (але так не хотілося, - примусила), вмилася, замазала свої вавки (пороздирана шкіра, де були хоч якісь натяки на прищ - мій спосіб завдавання собі болю), зачемала волосся, вділася. Потім походила напівмертва по кімнаті. Зрозуміла, що тут лише кавою не допоможеш, то довелося одягти сережки й намазюкатися тушшю. Наче спрацювало. Тепер ввімкнула "Мотор'Роллу", отриману вчора від Сандри. То наче ця музика трошки стримулює мої заспані біоритми. Зараз буду доприбирувати. Доречі, "Скай" щось мене на сум навіває... Більше його не слухаю. Поки що.


Пішла прибирать.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar